پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:10 - 1399/06/07

بانک‌های عامل در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی تلاش مضاعفی به کار گیرند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای این استان در سال جاری ابلاغ شد.

به گزارش کارگر آنلاین، محمدتقی آبایی‌ در گفتگو  با برنا افزود: میزان این تسهیلات تغییری به نسبت سال گذشته ندارد و بانک‌های تعاون و رفاه کارگران هر کدام به میزان ۲۳ میلیارد ریال به عنوان عاملیت پرداخت آن تعیین شده‌اند.

وی بیان کرد: توزیع شهرستانی تسهیلات مشاغل خانگی استان مرکزی صورت گرفته و مسئولیت این مهم در شهرستان‌ها به فرمانداران واگذار شده تا پس از بررسی تقاضای چهار دستگاه متولی، پرونده متقاضیان به بانک‌های عامل ارسال شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: مجوز اعطای تسهیلات مشاغل خانگی پس از تایید اولیه ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی؛   از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر می‌شود.

آبایی‌ اظهار داشت: مشاغل خانگی دارای ۳۳۰ رشته در زیرمجموعه‌های صنایع دستی، امور تولید دام و طیور و فعالیت‌های فرهنگی است. وی تاکید کرد: امید است این استان عملکرد خوبی در جذب تسهیلات مشاغل خانگی داشته باشد و بانک‌های عامل نیز در راستای پرداخت این وام به متقاضیان تلاش مضاعفی به کار گیرند.

 

 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین